tjobidobido

Herregud vad jag planerar allt i förväg..
Jag måste sluta göra det, för man blir alltid besviken om man förväntar sig för mycket.

Men iallafall så vet jag exakt hur min nästa balklänning ska se ut! 
Hur modellen ska se ut, håret och allt!

Och eftersom att jag inte är så bra på att måla i paint, eller överhuvudtaget men det spelar ju ingen roll så har jag endå gjort ett försök.
Jaja vad jag tjatar! Jag har gjort mitt bästa så den kanske inte kommer ut så som på bilden och inte mitt hår heller, men jag tänker iallafall vara väldigt fräck och säga yeah, eller inte..
Den ska nog vara ljusgul eller ljusröd ( inte vit iallafall för det har man aldrig på en bal!)  men, tiden får utse vilken av dessa två färger jag bestämmer mig för  ;) !
 Här är mitt tappra försök att måla min klänning i paint på min bärbar fina vita mac:

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0