mitt i natten

Idag är det farsdag och var är min pappa då ? 
Har inte sett honom sedan jag var fyra år gammal och det enda jag har från honom
är min näsa typ..
Men jag är bara glad, jag hatar honom över allt annat och tycker att han är dum i huvudet.
Jag har klarat mig hela livet utan en pappa och hade han funnits vid min sida hade jag inte
varit den jag är idag. Då hade jag inte lärt känna dom kompisarna jag har eller mitt hjärta Timmy.
Det han gjort mot min mamma är något jag inte ens vill tänka på, han är ett jävla svin och
är inte värd varken mamma,min bror eller mig !
Han ville inte ens att jag skulle bli född.
Paul michael Messman jag kommer inte att ägna en enda tanke åt dig.
.
Efter en jävligt jobbig och tråkig dag kom äntligen Timmy hit.
Jag stod i duschen förut när han kom så jag hörde inte att han kommit och
jag höll på att få en hjärtattack när jag vände mig om och såg ett huvud kika in
i duschen, haha.
Men vi duschade och sen gick vi ner och tände massa ljus och 
i kakelugnen och satt och mös lite framför brasan.
Och mös lite mer.
Sen bestämde vi oss för att göra tacos, så vi gjorde iordning allt och satte oss i 
tv rummet och åt och sedan bäddade vi ner oss i soffan med täcke och kudde
och mös. Timmy somnade för en stund sedan , så jag tänkte varför inte uppdatera ? 
Just nu Y

nu ska jag mysa ner mig bredvid mitt hjärta.
natti
/amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0