long time no see

Ja, det var ju länge sedan jag uppdaterade iallafall.. Det är ju ett som är säkert!

Idag har jag iallafall varit på praktiken och som vanligt var det jätte roligt!
Sen kom jag hem och mös i soffan, duscha och sen kom Timmy en sväng och så tog vi 
en tur med hans bil, kändes precis som innan vi blev tillsammans.
Vi smög iväg och var ute hela natten, nu var det inte hela natten men det var samma känsla.
Jag älskar honom!

Nu ska jag ta tag i skolan ordentligt. 
Imorn ska jag sätta mig och göra 4 BF uppgifter,YUMMIE! men måste man,så måste man.

Var i Göteborg igår med Mamma,Amelie, Bettan och Matilda.
helt underbar dag. Det var så himla kul verkligen!
Vi var på the studio och tog modellkort och åt på jensens , hur gott som helst!

Jag ska iallafall ta med Timmy dit och ta några kort som jag kan skriva ut sedan.
Han blir alltid så bra på kort, tihi!

Nu ska jag byta kanal på tv:n om jag hittar kontrollen... 
/amandajohansson
 

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0