helt slut

Nu är jag helt slut verkligen.. Jag gick upp kvart över sex imorse och började kvart i sju.
Inte så jävla rockigt kanske !
Men det har varit en jätte bra dag idag också ! och nu väntar jag bara på att Timmy ska komma hem så att vi kan myyyyysa.
Vi har inte myst ordentligt sedan i söndags eftersom att Per höll på när vi träffades i onsdags.. :( Så nu längtar jag efter honom som in i bomben ! 
Vi ska äta maaaassa godis :D
åååh, vill att han ska komma hem nu . 

Nu ligger jag tvärs över min säng med fötterna på nattduksbordet , fråga mig inte varför !
Tänkte faktiskt sova lite när jag slängt i lite tvätt och hängt upp lite tvätt..Saknar
Tiden går mycket fortare då, eftersom att Timmy inte är hemma föräns vid halv sex.
Saknar min lilla Morfar
 Puss Amanda

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0