God morgon

Måste vara första gången någonsin som jag vaknar innan 12 av mig själv ! 
Haha, halv tio vaknade jag.
Ingen skola idag.

Skulle ju städa mitt rum inatt, men jag somnade..
Jag som var så jävla taggad ! Det är jag verkligen inte längre ..
Kom på mig själv alldeles nyss att jag satt och prata med mig själv. Ingen vidare smart eller intressant
konversation men något att sysselsätta sig med, av sig själv får man ju dom bästa svaren , HELT KLART !

Lyssnar på lugn musik för att jag ska lugna ner mig lite.. Har varit uppe i varv hela dagen.
Morgonens snygga kalufs
Och snyggaste minen någonsin !
Varför tvättar jag håret när jag endå sätter upp det i en toffs ? hmm..

nu ska jag stäääääääääda

Puss Amanda

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0