?

Seriöst, varför blir du sur på mig NU
Vi har inte pratat sedan typ i somras ? Vi har inte ens sett varandra sedan dess.
Och jag har inte gjort dig ett skit ! 
Det var över ett år sedan och du svänger tillbaka framåt tillbaka hela jävla tiden !
ena dagen är du skit gullig och kommenterar mina bilder och nästa dag är du skit sur
och snackar skit om mig !
DU har aldrig pratat med mig om det ens? Bara dina kompisar.
Så jag tycker att om det är något som du vill säga , så säg det nu !
Jag bryr mig ärligt talat inte men det är så jävla löjligt hela grejen !
Du har gjort PRECIS samma grej mot mig så du har fan inte något att vara sur över !
Jag förstår att du inte berättat det som du har gjort, för det låter ju mycket bättre då eller hur ?
Men skärp dig för fan !

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Anonym

HAR LÄNKAT DIG PÅ MIN BLOGG NU!! LÄNKA MIG MED!

2009-11-10 @ 22:59:24
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0