trött

Här sitter jag i soffan med mamma sovandes i soffan bredvid.
Har datorn i knät och tänker tillbaka på kungsmark.. Tänk va bra det var endå.
usch vad jag saknar min gamla klass :( 

Igår
Började praktiken vid halv tio, försov mig lite men jag kom i tid iallafall!
Dagen gick jätte fort och det var mysigt som tusan.
tänkte citera några meningar som inte lät precis som dom ska också:
"se upp här kommer katetern"(se upp här kommer raketen)
"amanda, kan du klitta en regnbåge åt mig? (Amanda kan du klippa en regnbåge åt mig?) 
" *namn* Amanda ska klitta en regnbåge till mig" ( *namn* Amanda ska klippa en regnbåge till mig) 
Men dom är helt underbara!
  
Var hos Timmys mamma och pappa igår efter praktiken, jätte mysigt!
Eftersom att det inte finns någon värme i Timmys hus så blir det att vi sover på hans gamla rum..
Vi såg på film,mös och åt chokladpudding! muuuums.

Idag
Har precis kommit hem från praktiken så jag tänkte lägga mig och sova i soffan i väntan
på att timmy ringer och väcker mig. Och förhoppningsvis kommer han hit idag.
Blir så ensamt inatt annars..
men men har kramp i fingrarna så god natt!

ohoo vilken gammal bild!

 Puss Amanda

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0