dataaakunskap

Ganska härlig lektion, vi ska göra en powerpoint presentation om oss själva och jag är klar men Elin
har inte börjat.. 
Hon sitter och kollar på parodier på Harry Potter osv.. HAHA stjärthål med dadlar eller något hörde jag för en stund sedan, lite kul faktiskt ! 
Just nu : 
såhär kul har jag eftersom att jag är klar!

Nu ska vi ha ARL och sedan äta maaaaaad, äcklig mat men endå..
/amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

HHAHHAHHHAHHAHAHAHAHHAHHA!!!!!! Sååå jääääävla kuuuul1!!

O mitt hår e fint! hihhiihihhhi<3

2009-11-10 @ 10:46:39
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

2009-11-10 @ 10:47:13
Postat av: Amanda

HAHAHHAHAHAHHAAHAHAH, jaaaaa så jäääävla fult !!!

alltid fint vet du väl hihi<3

2009-11-10 @ 10:47:49

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0