kärlek

Jag älskar Timmy över allt annat i hela denna världen. 
Han är en person som jag skulle offra livet för! 
Det finns ingen annan liksom, antingen Timmy eller inget.
Visst vi bråkar, klart som fan att vi gör. Men vi blir alltid vänner och bråkar aldrig om
något stort. 
Och alla bråkar ibland, det är bara så!
Men det är inte hela världen och jag kan vara mig själv med honom, jag 
kan säga vad jag tycker, kan göra vad jag vill utan att behöva skämmas.
Klart att jag blir ledsen när vi bråkar, vem hade inte blivit det? 
Men han blir minst lika ledsen som jag blir och det krävs två för att bråka.
När vi är med varandra har vi skit roligt och glömmer bort allt runt om.
Då är det bara han och jag. Vi myser och pratar om allt mellan himmel och jord.
Har aldrig varit kär innan, det har jag faktiskt inte.
Timmy är min första och enda kärlek , så är det bara. 
Jag är så glad att jag har dig ,min Timmy ♥
Forever togheter 

Jag älskar min TimmyNilsson 

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0