aaaaaooooowwee!

Den jävla sprutan!
Har fortfarande ont i armen och det värker som bara den.
När jag tog den gjorde den inte ont, men fyfan vad det kändes efteråt. Mådde dåligt när jag kom hem till Timmy och så somnade jag, när Timmy kom in och väckte mig (för vi skulle åka med hans pappa till torreby) så kunde jag inte röra armen. Det gjorde så fruktansvärt ont. Så den som säger att den inte gör ont ljuger så en pinockio näsa växer ut och aldrig försvinner igen!
Det är nog större chans att man dör av vaccinet än av spruten, för usch!
Dagen efter mådde jag pyton och det kändes som att jag vaknat upp i helvetet.
Och ni lider med mig!
men det är ingen hiss i alla fall! 
/ amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0