Two girls one TV!

Hanna anlände till min bostad vid 19.55.
Vi bosatte oss i soffan och där sitter vi än!
Enda anledningen som får oss att resa på våra söta små rompor är för att
ta en tur till den välkända toaletten på grund av vårat julmust drickande.
Trevlig kväll må jag säga!
Vi ska nu försöka att orka sätta på en film, men detta är väldigt krävande, dock.
Man måste ju välja en film innan man kan sätta på den och eftersom att jag känner mig
extremt lat är detta upp till Hanna att ordna!
Men nu kom hon med en UNDERBAR idé att sätta på första säsongen av greys anatomy!
Det får bli Greys race inatt!

Jag älskar att hon är här , har saknat henne så in i bomben..
OCH JAG VILL SE NEW MOON OCH ALVIN OCH GÄNGET 2 !!!!
Ny önskning till mina kära vänner : två biobiljetter.
Ännu en önskning till min kära moder : fritidskort !!!!♥
Nu har greys börjat på min TV sååå, talk to you later!
Love Amanda

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Naj så mysigt ni har det då!!:) Ni har inte chips hoppas jag! För det vill jag ha..

Om nu så är fallet att ni faktiskt har chips, så skulle jag vilja kräva att ni lämnar dom utan för min dörr nu på momangen!



Ha en trevlig kväll/natt

2009-12-21 @ 00:25:46
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0