Tjosan i trosan!

Har haft fullt upp hela dagen, uhhhuj vad dåligt med uppdateringar, kanske dags nu?

Var på förskolan idag på julavslutningen, riktigt mysigt måste jag säga!
Vi dansade runt granen( gick i och för sig inte så bra för mig men försöka kan man ju ), sjöng julsånger och åt julmat.
Jag slutade klockan 13.00 för jag hade riktigt ont i magen..

Jag låg i soffan och åmade mig en stund och sen åkte jag och mamma till torp för att köpa julklappar osv.
Gick dock inte så bra.
Köpte vantar och halsband till Matilda, present till Hanna och en liten julklapp i förskott till Timmy :)
Tänkte han skulle få den i morgon för jag kan inte vänta till julafton! haha..

Jag och mamma sitter och datanördar oss framför tvn efter en lång dag på torp!
fyfan vad med folk!

Men nuuu får vi se vad som händer!

I morgon blir det torp med mamma och sen till Timmy.
tjoho!

Jag hade passat bra som kines!


kraam
AmandaJohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0