spotify

Jag tycker om spotify, för det mesta.. När de låtar man vill lyssna på finns då..
Jag har försökt i en timme att komma på vad en låt jag lyssnade på för ett tag sen heter men jag kommer inte ihåg.. STÖRANDE!!!
förresten, ni vet de armbanden jag tänkte köpa till Timmy var slut så jag köpte ett annat, men tänkte bara visa vilket jag tänkte köpa först.
Detta kostade 499 på albrekts guld men det var slut i hela Sverige tydligen när jag kollade på deras hemsida.. KUL!
Men han blev nöjd med den andra så det är ju ingen fara :)
Jag har legat i sängen hela dagen idag..
Har varit så fruktansvärt slapp att jag nästan blir rädd för mig själv!
Jag har har dock haft väldigt roligt som ni ser!
nu ska jag krypa ner i soffan med mammsen och kolla på tv.. även fast klockan är två på natten..
Hmm, kanske dags att vända tillbaka dygnet nu!
Imorgon ska jag till Magnus, har inte träffat honom på år och dar så det ska bli så kul! :)
Vi ska se på OC och feta oss med chips!♥
halva mig och halva mangii i 9an.
Funderar på om jag ska sluta skriva nu kanske..
Ja jag gör nog det och uppdaterar imorgon när jag vaknar istället.
Det låter som en alldeles underbar idé!
Love Mandy

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0