Sleten och skruttig i sängen..

Hejsan.
Idag känner jag så här mycket för att visa mig för någon....

Gårdagen har jag slängt i en dokumentförstörare, så den finns inte mer.

Därför uppdaterade jag inget igår eftersom att den dagen inte finns längre, så det
hade ju varit svårt att skriva om inget.
usch.

Idag har jag varit på praktiken och haft fullt upp hela dagen, imorn är det lucia firande för småttingarna så då börjar jag jobba vid halv 7.. Men det ska bli jätte roligt att se hur det blir! :)
Dagen gick fort idag, även fast jag stannade och hjälpte till 2 timmar för länge..

Dagens citat av dagisbarn:
Hon ( 1 år och 8 månader ) kan gunga så högt, för hon slår sig inte om hon ramlar ner.
Amanda: jo det är klart hon gör, varför skulle hon inte slå sig?
Dagisbarn: för hon är så tjock...




Mår dåligt nu så jag ska lägga mig bredvid katten och sova..
Kram från
Amanda Johansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0