nu är jag glad igen

Hela dagen har jag väntat på att Magnus ska höra av sig så att jag kan åka till honom och jag trodde verkligen inte att han skulle höra av sig.
Men nu ringde han och gissa vad han har gjort hela dagen?
SOVIT!
Jag ska kanske inte säga något eftersom att jag vaknade när Timmy smsade mig vid tre haha..
Eller aa, jag vaknade första gången när mamma åkte till jobbet och matade Pyssling och våra katter men jag somnade om ganska fort under mammas värmefilt.


Men han sa att jag skulle komma till honom i allafall så nu får jag hoppas att mamma kan köra mig!
Jag håller tummarna stenhårt för jag och Magnus har inte träffats på så fruktansvärt länge!!!


Mina funderingar går över till i morgon, nyår? ja, vad fan händer då?
Det är ju nästan helt dött ju..
Har på känn att detta kommer sluta med att jag och Timmy sitter hemma haha..


Nu ska jag börja göra mig i ordning snabbt och hoppas på att mamma kör mig till Magnus när vi har ätit!
Så ska Magnus färga mitt hår också ,;)

Love mandy

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0