namnam

Jag tycker att chips är det bästa som finns! och dipp såklart!
Ligga i sängen och se på film & äta chips, det ska jag göra nu.
Estrella hot sweet, chili chips i mitt ♥
Kommer nog somna också.. Det skulle inte förvåna mig..

Har slutat nu och jag har precis duschat, imorgon är det praktik! TJOHO!!!

Har dock besluts ångest om vilken film jag vill se.
Timmy har ju lite drygt 150 filmer på datorn så det kanske ni förstår att det inte är så lätt!
Jag får väl göra oledoledoff !?

Förut på lunchen var jag och Sofia på torp en sväng och kollade på julklappar.
Jag kikade även in på lite klädaffärer då och då! ;)
Och jag hittade en möjlig nyårs klänning, lägger dock inte ut bild på den.
Men jag har en ny önskelista!!!
Och här är den( fast plattången är fortfarande etta på listan (; ) !



I love it!


Underbar!!

Åh jag är helt kär i denna mysiga tröjan!

denna är riktigt söt!


Det kommer säkert upp mer sen :)
Nu väntar chips påsen !

Kram från

AmandaJohansson








Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0