Love of my life



Tio månader med min älskade Timmy idag!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och det finns ingen annan som kan ta din plats i mitt hjärta.
Alla har sina fel och brister och sina dåliga dagar och jag är glad att vi klarar oss genom de tillsammans!
När vi blev tillsammans pirrade det i hela kroppen på mig varje gång jag tänkte på dig, såg dig eller hörde din röst.
Och vet du va? det gör det fortfarande..
Det pirret,det lilla får mig att förstå att det är så här det ska vara, det ska vara vi.
Inte du&jag utan vi♥

Jag älskar dom små stunderna som man kanske inte tänker på egentligen.
Men det är dom små sakerna som gör dig till min Timmy. Bara min.

Jag älskade dig för 10 månader sedan, jag älskade dig för ett halvår sedan, jag älskade dig igår, jag älskar dig idag, jag älskar dig imorgon och jag kommer att älska dig föralltid!
Glöm aldrig det Timmy!



Amanda♥Timmy






Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0