krama kudden

Idag har det varit en ganska seg dag tycker jag.
Eller ah.. Jag har varit en ganska seg Amanda idag!
Har varit hemma och myst i sängen hela dagen.
Drömt mig bort till Thailand och Karibien..
Jag vill verkligen utomlands nu. Med familjen och sen med Timmy!
Fatta så underbart det hade varit att ligga på en strand med paraplydrink handen.. ( dom små paraflaxen är så söta )
Jag vill sola&bada, åka bananaboat, rulla i sanden och äta ute på resturang varje kväll..
Åh så mysigt!
På måndag ska jag och mamma till banken och fixa med mitt bankkort.
Och så ska jag köpa julklappar & vara med mitt hjärta!
ihiii , jag längtar!
Tildatut ligger skavfötters med mig inatt också,fast hon sover redan, med tomteluva på sig!
Mys♥
Nu ska jag krama kudden!
För i morgon ska jag och Matilda upp tidigt och sjunga för mamma!
Nattikramar till er från
AmandaJohansson ♥

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0