jag tycker synd om min mage

Hej på er snuttisar!
Sitter i Furris nya soffa och myser, har varit med henne idag. Så skönt och efterlängtat!
Har saknat henne av bara attan!


Tog bussen upp till henne på Tureborg och vi åt mat och sen skulle vi se på twilight efter vi ätit men jag somnade, typ fyra på eftermiddagen..


Och jag tycker att Jennifer är jätte snäll mot mig när jag sover!
Men hon somnade också tillslut och så vaknade hon tjugo i nio och sprang runt och var sur och jag tänkte bara "varför är hon så sur nu då?"
Efter ett tag utbrast hon, "Amanda vi har försovit oss!!"
Jag fattade inget och frågade henne vad vi hade försovit oss till?
Haha sötnosen trodde att det var morgon!

Vi har precis badat och sjungit massor med julsånger!
Nu ska hon diska och jag hoppas på att somna nu för den mensvärken jag har är inte nådig!!!
Usch , känns som att jag ska spy..
t     r     ö     t     t     e     r



Two worlds , but only one family!

Nattipuss till nästan alla från
AmandaJohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0