Inlägg från den tre timmar långa bilturen

Hejsan

 

Tänkte skriva ett litet inlägg nu när jag sitter i bilen som jag lägger upp när jag kommer hem vid elva ikväll.
Vi har precis kommit till småland, fast vi är inte framme än men..

Vi ska ner till lill Amanda som fyller 5 idag :) grattis på henne med♥

Matilda har pratat non stop hela tiden, André sover och mamma facebookar i mobilen och jag har suttit och skrivit färdigt min engelska uppgift.

Här nere ligger det ett tunt lager med snö på baken och det får mig att önska att jag var i Karibien eller Thailand mer än något annat..

Matilda sitter och tjatar om sina förbannade äpplepajer och backar.
Det är någon backe som hon kallar slå-lock-backen?
Hon tycker att det är en konstig backe och säger att man får lock i öronen när man kör i den?
Haha, hon är för söt.

Idag fyller mamman år och jag skulle sjunga för henne imorse men jag vaknade ist av att det var en halv timma kvar tills vi skulle åka och jag skulle tvätta håret.
Så fort in i duschen , tvätta håret och ut och ta på , sen blåsa håret och tro det eller ej men jag hann! :D

Börjar få lite ont i rumpan.. vi har ändå suttit i bilen i två timmar och tio minuter!
Kanske dags att skaffa lite fett på romphaaan?! Haha..

Men nu ska jag försöka sova de sista 40 minuterna.




Kram från
AmandaJohansson


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0