Hej hopp kalas snopp!

Vad roligt det är att ligga i sängen och lyssna på musik, roligaste som finns!
Och för er som inte fatta så var det ironi.
Ja, jag ligger alltså i sängen och har precis kommit hem från Timmy.
I väntan på Hanna som kommer klockan åtta och ska sova hos mig i natt.
Hon ska få sin present också eftersom att hon fyllde år förra lördagen.
( ett halsband med ett H på och jag vet att jag inte har någon fantasi! )
Sov hos Timmy i natt och myste.
Vi åt chips och såg på film!
& tredje gången gillt.
tssss..
Vaknade i morse ( som vanligt ) av att Timmy låg och gosade med mig
och det finns verkligen inget bättre än att vakna brevid honom!
A♥T ALLTID


Tänkte att jag skulle hinna med att städa men nu är Hanna snart här så den idén kan vi kasta i papperskorgen!

Nu är hon är så nu ska vi äta mat!
Min mage kurrar..

Love Amanda



Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0