HEJ DÄR, KÖTT OCH BLÅBÄR

Ikväll blir det hemmakväll för hela slanten!

Lillasyster sitter ny flätad & fin, bänkad framför datorn vid fotänden av min säng.
Tänkte sätta på någon mysig film att se på snart och krypa ner under täcket..
I morgon tänker jag då minsann sova ut i alla fall!
Så grymt härligt verkligen, det har jag längtat efter.

Idag var det luciatåg på dagis då som sagt
och de små tomtenissarna, pepparkaksgubbarna,stjärngossarna,luciorna och tärnorna var så himla söta!:)
Bra sjöng dom också!
Dagens citat av pepparkaksgumma:
"Jag ska måla en blomma till dig, för att du ser ut som en blomma!"

Så gulligt, det gjorde min dag ♥
I morgon ska jag och Lisa träna järnet och blir biffiga som bara den.
Westcoast, here we come!!!


Nu ska jag kolla efter en film som jag och Tilda kan se på!


nattikramar från
AmandaJohansson & Matilda Johansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0