Good morning


Eller god morgon säger man kanske inte när klockan är 13.00, men jag gör i alla fall det..




Nästan nyvaken


Ligger och gäspar i min säng och lyssnar på depp musik, fråga mig inte varför!
Min mage kurrar och mobilen vibrerar. Jag vill äta,jag vill inte svara på sms..
Måste däremot försöka få tag på Lisa som inte vill svara på mina sms!
H A L L Å   L I S A   V I   S K A   T R Ä N A   I D A G ! ! ! ! !

I morgon fyller mamma år och min ekonomi existerar inte, så har inte kunnat köpa något..
Har ångest som bara den och vet inte vad jag ska göra..
Tips någon?!



Dagens vill ha:



Får gå ner i min ensamhet och ta en kopp te och göra en macka eller något sådant!

See you later alligator♥



Kram
AmandaJohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: amelie

jag har redan köpt present till henne :D

2009-12-12 @ 15:21:13
URL: http://ameeeelie.blogg.se/

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0