God morgon

Skulle precis sätta mig och kolla på julkalendern men då fungerar inte ljudet på tvn?
Jag grejade med kontrollerna och försökte på igång ljudet men det var då inte det lättaste, speciellt inte när man är så morgontrött som jag!
Så jag ringde min superhjärna till pojkvän och han sa att jag skulle dra ur en sladd och sätta i den igen och då funkade det! Men när jag bytte kanal till 1an så försvann ljudet igen...
Så jag ringde Timmy igen och han sa att jag skulle byta boxer så jag gjorde det, men hittade inte strömkabeln..
DAGEN TEKNIK !!!!

Men jag fick igång det på svtplay men fy så tråkig julkalender! Vem är det som kommer på dom egentligen? Och en 14 min lång julkalender är väl fan inget att ha? 
Ge oss Diesel råttor och sjömansmöss, Mysteriet på greveholm, trolltider &
när karusellerna sover
Det var dom bästa någonsin!

nej jag skippar att ens se färdigt den, äter upp mina kalaspuffar och klär på mig ist, för än så länge har jag bara täcke på mig..

Ha en bra dag !

AmandaJohansson


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Jesscoooooooo

när karusellerna sover <3 !!!!

2009-12-07 @ 20:31:28
Postat av: Amanda

BÄSTA NÅGONSIN<3!!!!

2009-12-07 @ 23:28:35

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0