Todiloo

Hos timmy.

Vi ska snart krypa ner i sängen och kolla på någon bra film, äta chips & snusklubbor, dricka cola & mysa.
Idag har vi varit på torp, vi sket i Ikea och de idag, vaknade sent och så.
Vi kollade på mattor och duschdraperi och sånt, hittade vitt duschdraperi med svarta blad, bruna mattor, väggdekor med stenar och så ville han köpa ett bonsai träd men...

Vi hittade ett jätte gulligt litet bonsai träd på bauhaus men så ville Timmy kolla på plantagen om dom hade några som var lite krokigare, så vi åkte dit och jag skulle gå in genom dom dörrarna som öppnar sig själva, vad heter såna förresten? såna som öppnar sig innan man går in till affären..? ah såna iallafall, men det vi inte visste var att det var stängt där så dörrarna öppnade sig inte för mig.. man borde ju fattat det eftersom att det inte var en enda bil på parkeringen men endå..

Vi åkte hem och han bestämde sig för att köpa det i morgon i stället! tihihih

Funderar på om jag ska gå och kissa eller inte.. får suga på den karamellen ett tag!
Haha på tal om det, jag såg ett jätte fult toalett lock förut med taggtråd inuti så att det ser ut som att man sätter sig på taggtråd hahahaha! så fult..

Uppdaterade inget igår för att internet fungerade inte riktigt som det skulle, så jag skriver lite om gårdagen också!
Timmy köpte massa grejer till lägenheten.. massa verkligen!
tvättkorg,papperskorg, kuddar, diskborste,skärbrädor, matlådor, duschmunstycke, datormus,stenar att ha i ljusgrejerna och.. och.. och .... kommer inte på mera nu men mycket var det iallafall! gudamejtan vad med grejor !!
Nu ska jag dra Timmy från sims som han precis satte sig och började spela!


Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0