nattinana

Hemma igen efter att ha städat ur Timmys hus.
Det tog allt ett tag där..
Men men.

Timmy frågade om jag ville åka till Göteborg i helgen och det är klart att jag vill det!
Vi ska äta jätte hamburgare i Kungälv, åka till IKEA, se på 2012 och jag ska försöka få med Timmy till Rut innan vi ser på bio, vill ha en ny jacka och jag har presentkort där så jag tänkte kolla lite där :)
Detta är dock på lördag så vi har träffats två timmar eller något sen i söndags..
Det är alltså en vecka emellan, det suger!

Men på fredag tänkte jag höra med Jennifer om vi ska ha våran efterlängtade myskväll!
Har ju så mycket att berätta!

Nu känns det som att det börjar dra ihop sig, det är ju snart jul för tusan! :D
Har börjat planera mina julklappar nu, så jag vet på ett ungefär vad alla ska få!
Timmy läser aldrig min blogg endå eftersom att han inte har internet, haha
Har blurrat över dom så han kommer endå inte se hur det ser ut men endå :D

Mammas kan jag inte lägga upp bild på eftersom att hon läser my blogg :)

Nu ska jag sova, har sovmorgon imorn men sen ska jag och min handledare på lärlingsråd vid tre..
/amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Elin

Vill också åka till Göteborg.................<3

2009-12-03 @ 10:33:49
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi skaaaaaaaaa, du och jag !<3

2009-12-03 @ 21:17:07
Postat av: furras

jaaa älskling<3

2009-12-03 @ 21:47:08

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0