det kliar

på min rygg, så nu vet ni det!

Jag sitter tvärs över sängen och känner mig tung..
Har precis ätit makisar med curry, man får ju improvisera när mamma sover!
Det gick bra och var inte allt för äckligt.
Nu ligger morötterna och vitlöksdippen och väntar på mig i kylskåpet, det gäller bara att kunna resa sig utan att ramla framlänges på grund av min mage som är väldigt mätt på mat och riktigt sugen på morötter!

Iller the killer tyckte inte om curry, han tycker om att pussa på mig!
sötnosen, han sover nu..

Nu ska jag springa ner och hämta morötterna
Så , nu har jag dom och det smakar goooooott !

Var med Amelie i fredags och i lördags skulle jag och Timmy på bio men vi missade den, väldigt kul!!! tack för det. 

Så vi gick på bio på söndagen i stället och såg på Avatar och det var den bästa filmen jag sett i hela mitt liv!

Har ni sett Avatar? om inte, gör det!



Fuck u , här är det FRÖLUNDA!
4-1 yeahman
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
kram
AmandaJohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0