Bäste Julafton

Har haft fullt upp med julklapps shopping så har tyvärr inte kunnat uppdatera.
Men har har ni min julafton:

Vi gick upp på morgonen som vanligt och klädde granen ( bilder kommer sen ).
Sedan fick vi varsin pepparkaka med våra namn på och så fick vi paket i julstrumpan.
Jag fick hårspray och godis :D
Sen var det dags att göra sig i ordning och gå upp till mormor och äta med kusinerna.
Jag fick örhängen av Casandra, pengar och parfym av kusinerna och presentkort och choklad av Evy & Sune och Susanne, Jens, Isabell, Cornelia och Filippa.
När dom åkt hem åkte jag och mormor till morfar och tände ljus, det var jobbigt som bara den. Julafton är den jobbigaste dagen på hela året för att Vår tomte dog 2006.

När vi kom hem åt vi och öppna paket!
Jag fick:

Plattång, locktång, krustång, korkskruvsgrej, vågtång, borste som man kan sätta på så att det blir stora lockar och en fyrkantig sak som blir skit tufft!



Bäste parfymen!



MIN PÄRLA! ILOVEIT!!!
tack mamma ♥


200 i Presentkort på torp från Evy&Sune och dom, 200 kronor från Kusinerna, 300 i Presentkort på frisyrhörnan från Timmys mamma och pappa, 500 i Presentkort från Timmy på bikbok, tack!♥


Lille snögubben från Matilda fick likadana örhängen ♥



Armband jag fick av hjärtat , tack ♥


Mysig kofta från mamma, mössa och vantar också från mamma, tack ♥


Duschkräm, deodorant och Body lotion , tack mamma ♥


Resten har jag inte tagit kort på men jag fick en liten väska av André och den var så sjukt snygg så den kommer ni se på bloggen inom kort!
Fick Påslakan av mamma också, skiit mysigt är det!
Korten från the studio var också en julklapp!



Timmy kom hit efter Kalle Anka och vi mös och öppnade paket, jag fick då presentkort och armband av honom ♥
Av mig fick han en väggklocka som han önska sig, en tjock buddah som han också önska sig, ett duschmunstycke som lyser rött när det är varmt, blått=kallt, grön=ljummet, ett armband, mössa och halsduk. Tror att han var nöjd i allafall för han låg och väntade på att få ta på sig mössan och halsduken och gå ut i snön hela kvällen igår, hihi ♥
Vi spelade Wii och jag vann i boxning ,höhö! Sen satt vi och såg på tv med mami till typ 1 och så gick vi upp och la oss i min säng och kollade på polarexpressen. Mysigt!

Min dåliga förlorare ♥


Mamma fick: en jetset klocka i svart och guld.
Mormor fick: rosa luddiga tofflor
Matilda: Bh och halsband
Christian: Filt
André: får sin imorn.

Nu ska jag göra ingenting så talk to you later!

/ AmandaJohansson


Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Anonym

Morgonrock och stövlar????

2009-12-26 @ 11:45:05

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0