äntligen hemma!

Rubriken säger allt. Fy tusan så gott det är att komma hem efter en lång dag!
Jag är enna glad att jag fortfarande går i skolan, för att jobba tar verkligen på en..
Själv har jag ju bara praktik men jag har ju lika långa dagar som dom som arbetar där..
Idag var vi i i allafall i skogen med barnen och dom hade jätte roligt och sprang runt och letade kottar!

Dagens citat av dagisbarn:
"Vad är det för en potatis?" och pekade på en stor sten vid vägkanten...

Efter praktiken var det lärlingsråd, så då åkte min handledare Ann-sofie med mig in till uddevalla på det 2 timmar långa mötet..

Nu är jag äntligen hemma! i soffan som vanligt;)
Denna vecka har gått riktigt fort och det gillar jag!

Har däremot väldigt ont i mina tuttar..
och jag har inte mens och ska inte ha det heller så man kan ju hoppas att dom växer :D
haha nej.. sånt snusk..
Nu byter jag samtals ämne, till morgondagen.
För imorgon vet jag inte vad jag ska göra..
Om jag ska hjälpa Timmy i huset igen eller inte för det var lite kvar där..
får väl se vad jag orkar imorn eftersom att jag börjar 6..

Känner att jag börjat bli förkyld så imorn blir det mössa,vantar,tjocka sockar och halsduk!!!

Nu ska jag ringa Timmy,
toodels!

P.S Elin vi ska åka till Göteborg när studiebidraget kommer nästa gång!!!♥

just nu
/ en sömnig amandajohansson

Åsikter? jag älskar åsikter!
Postat av: Anonym

hur har du fått så stora tyttar

2009-12-03 @ 20:45:51
Postat av: Amanda

Jadu, dom växer väl med åldern?

Sen så sitter jag ner också :)

2009-12-03 @ 21:09:55
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Elin

Men Amanda! Mitt kommer de 22a och då är det nästan julafton::(:(:(:(:(</3

2009-12-03 @ 22:05:58
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Men gör mitt också det då? :O <3

2009-12-03 @ 22:06:59
URL: http://aebj.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej du får ditt sista bankdagen i månaden tror jag:O<3

2009-12-03 @ 22:46:12
URL: http://elinlisamathilda.blogg.se/
Postat av: Amanda

jävla skit dåååå :O <3

2009-12-04 @ 14:00:39

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0