Alldeles för långt inlägg!

Hellu!

Har haft fullt upp så har inte kunnat skriva något.

men jag tänkte dra de senaste dagarna lite snabbt!

Söndag :

Var i Småland med Mamma,Matilda och André på kalas hos Lilla Amanda som fyllde fem
och så fyllde mamma, vad sa du nu då mamma? 35? ;)
En riktigt mysig dag med den lilla skrutten!
Hon fick massa presenter och var jätte glad!
Vi såg på Barbie och lekte lite,hehe.
Vi åkte hem vid 6-7 och var hemma vid elva, så jag sov en stund på vägen hem kan man säga!


Lyckad var dagen i alla fall!


Måndag:
Var jag i skolan och Julpysslade med alla BF elever.
Mina grejer gick typ sönder allihop men endå..
Snögubben tappade näsan och bröt armen, tomtens luva krulade ihop sig, smällkaramellen
blev inte så bra som jag tänkt och min fina ljuslykta tappade alla pärlor!
Uschanemej!
Åkte hem till Timmy när jag slutat och stensomnade!
Han väckte mig när han kom hem och så gjorde vi kycklingsallad och drack julmust, muuums.
Sen la vi oss i sängen och mös, vi hade ju inte träffats på typ 4 dagar så ;)


Tisdag :

Jävla oflyt säger jag bara!
Hade matte,engelska och sen idrott.
Och på idrotten skulle vi ha innebandy som jag längtar efter sen vi började gymnasiet!
Och tro fan att jag sträcker hela högra skinkan och baksidan låret.
Fyfan..
Så min lärare körde ner mig till våran sjuksköterska Dag som sa att jag fått en blödning inne i låret ( typ samma som en vanlig sträckning tror jag väl? ) och han satte sån lång grej runt skinkan och låret,
och det var inte löst han satte den!
Och sen fick jag kryckor.. Men känns det bättre imorn så slänger jag dom åt helvete!

Amelie ska ha mobil idag så ingen kan ringa eller smsa då.
Är mobil lös eftersom att min andra inte funkar!

Nu ska jag sova, känner mig lite dizzy!



GE MIG SOMMAR!!!!!

Ajiga kramar från

AmandaJohansson




Åsikter? jag älskar åsikter!

Skriv här innan du glömmer bort det!:

Ditt namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kan bara jag se)

Har du någon blogg? skriv den här så kikar jag in!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0